Kontejnerová loď CMA CGM PLATON je v současné době na cestě do Rotterdamu rychlostí 18,2 uzlů za hodinu. U pobřeží Brazílie nyní míří k africkému pobřeží a překračuje Atlantik. Na palubě: Kontejner s nákladem Deska Cumaru také v šířce 120 mm a 90 mm Spodní stavba Mandioqueira z lesnictví FSC v Brazílii.
Na palubu se naléhavě čeká. Překvapivě vysoká poptávka v dubnu výrazně snížila naše roční zásoby terasových prken Cumaru. Mnoho délek již není k dispozici. Terasová prkna Cumaru v šířce 90 mm jsou dokonce zcela vyprodána. Proto jsme objednali více: čtyři kontejnery s celkovou plochou asi 3.000 metrů čtverečních terasového dřeva vyrobeného z Cumaru. První kontejner je nyní na volném moři.
Na této mapě můžete vidět poslední pozici lodi. Do vyhledávací funkce zadejte CMA CGM PLATON a vyberte kontejnerovou loď. Pak to bude na stránce www.marinetraffic.com zobrazí se poslední hlášená poloha lodi.
Loď je momentálně na otevřeném moři mezi Jižní Amerikou a Afrikou, takže poslední zpráva o poloze byla před dvěma dny. Ale nebojte, cesta do Rotterdamu i tak zabere asi deset dní. Loď opustila přístav Belem v Brazílii 9. dubna. V cílovém přístavu Rotterdam - největším hlubokomořském přístavu v Evropě - celníci zkontrolují kontejnery po příjezdu 23. dubna pomocí loterijního systému. Pokud je kontejner vybrán k celní kontrole, doprava se zdrží o dva až tři dny.
Z Rotterdamu je pak zboží přivezeno do našeho skladu v Nümbrechtu u Kolína nad Rýnem. Stane se tak nejpozději do 30. dubna. Tam jsou terasová prkna Cumaru znovu tříděna podle našich standardů kvality a zabalena pro odeslání našim zákazníkům.
Emise CO2 na celé přepravní trase kompenzujeme zalesňováním v Bolívii prostřednictvím našeho partnera Co2ol. I poslední úsek k vašim domovním dveřím bude přepravovány klimaticky neutrálním způsobem.