Podmínky služby

Status: 02.01.2023

1. Geltungsbereich
1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) BioMaderas GmbH (dále jen „prodávající“), se vztahují na všechny smlouvy, které spotřebitel nebo podnikatel (dále jen „zákazník“) uzavře s prodávajícím ohledně informací uvedených prodávajícím v jeho internetovém obchodě.Shop prezentované zboží a/nebo služby. Zahrnutí vlastních obchodních podmínek zákazníka je tímto namítáno, pokud není dohodnuto jinak.
1.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky platí přiměřeně pro nákup voucherů, pokud není výslovně stanoveno jinak.
1.3. Spotřebitelem ve smyslu těchto Všeobecných obchodních podmínek je každá fyzická osoba, která uzavírá právní obchod za účelem, který nelze přičíst převážně její obchodní nebo samostatné profesní činnosti. Podnikatelem ve smyslu těchto Všeobecných obchodních podmínek je fyzická nebo právnická osoba nebo společnost způsobilá k právním úkonům, která při uzavírání právního obchodu jedná v rámci výkonu své obchodní nebo samostatné výdělečné činnosti.

2. Uzavření smlouvy
2.1. Ti na internetuShop Popisy produktů obsažené prodávajícím nepředstavují závaznou nabídku ze strany prodávajícího, ale slouží k vytvoření závazné nabídky ze strany zákazníka.
2.2. Zákazník má přístup k nabídce prostřednictvím onlineShop Odešlete integrovaný online objednávkový formulář prodejce. Po vložení vybraného zboží a/nebo služeb do virtuálního nákupního košíku a proběhnutí procesu elektronické objednávky podá zákazník právně závaznou smluvní nabídku týkající se zboží a/nebo služeb obsažených v nákupním košíku kliknutím na tlačítko dokončí proces objednávky. Zákazník může předat nabídku prodávajícímu také telefonicky, faxem, emailem nebo poštou.
2.3. Prodávající může přijmout nabídku zákazníka do pěti dnů,
- zasláním zákazníkovi písemné potvrzení objednávky nebo potvrzení objednávky v textové podobě (faxem nebo e -mailem), přičemž je rozhodující přijetí potvrzení objednávky zákazníkem, nebo
- doručením objednaného zboží zákazníkovi, přičemž je rozhodující převzetí zboží zákazníkem, popř
- požadováním platby zákazníkem po zadání objednávky.
Je-li více výše uvedených alternativ, je smlouva uzavřena v okamžiku, kdy jedna z výše uvedených alternativ nastane jako první. Nepřijme-li prodávající nabídku zákazníka ve výše uvedené lhůtě, považuje se to za odmítnutí nabídky s tím výsledkem, že zákazník již není vázán svým prohlášením o úmyslu.
2.4. Lhůta pro přijetí nabídky začíná běžet dnem po odeslání nabídky zákazníkem a končí uplynutím pátého dne po odeslání nabídky.
2.5. Při podání nabídky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího je text smlouvy prodávajícím uložen a zaslán zákazníkovi v textové podobě (např. e-mailem, faxem nebo dopisem) po odeslání jeho objednávky spolu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Text smlouvy je navíc archivován na webových stránkách prodávajícího a může k němu zákazník bezplatně přistupovat prostřednictvím svého zaheslovaného zákaznického účtu poskytnutím příslušných přihlašovacích údajů za předpokladu, že si zákazník před odesláním své objednávky online vytvoří zákaznický účet.Shop vytvořené prodávajícím.
2.6. Před závazným odesláním objednávky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího může zákazník průběžně opravovat své údaje pomocí obvyklých funkcí klávesnice a myši. Všechny záznamy se navíc před závazným odesláním objednávky znovu zobrazí v potvrzovacím okně a lze je zde také opravit pomocí obvyklých funkcí klávesnice a myši.
2.7. Pro uzavření smlouvy je k dispozici pouze německý jazyk.
2.8. Zpracování objednávky a kontakt obvykle probíhá prostřednictvím e-mailu a automatizovaného zpracování objednávek. Zákazník se musí ujistit, že e-mailová adresa, kterou uvedl pro vyřízení objednávky, je správná, aby na tuto adresu mohly být přijímány e-maily zaslané prodávajícím. Zejména při použití SPAM filtrů musí zákazník zajistit doručení všech emailů zaslaných prodávajícím nebo třetími osobami pověřenými prodávajícím zpracováním objednávky.

3. odnětí
3.1. Spotřebitelé mají obecně právo na odstoupení od smlouvy.
3.2. Další informace o právu na odstoupení od smlouvy naleznete ve storno podmínkách prodávajícího.
3.3. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na spotřebitele, kteří v době uzavření smlouvy nepatří do členského státu Evropské unie a jejichž výhradní místo pobytu a doručovací adresa je v době uzavření smlouvy mimo Evropskou unii.

4. Ceny a platební podmínky
4.1. Není-li v popisu produktu prodávajícího uvedeno jinak, jsou uvedené ceny cenami celkovými a zahrnují zákonnou daň z obratu. Případné dodatečné náklady na dopravu a dopravu budou uvedeny samostatně v popisu příslušného produktu.
4.2. U dodávek do zemí mimo Evropskou unii mohou v jednotlivých případech vzniknout dodatečné náklady, za které prodávající nenese odpovědnost a které musí nést zákazník. Patří sem například náklady na převod peněz prostřednictvím úvěrových institucí (např. poplatky za převod, poplatky za směnný kurz) nebo dovozní cla či daně (např. cla). Takové náklady mohou vzniknout v souvislosti s převodem peněz i v případě, že dodávka neproběhne do země mimo Evropskou unii, ale zákazník provede platbu ze země mimo Evropskou unii.
4.3. Zákazníkovi jsou k dispozici různé možnosti platby, které lze nalézt onlineShop prodejce.
4.4. Pokud byla dohodnuta platba předem, je platba splatná ihned po uzavření smlouvy.
4.5. Při platbě platební metodou nabízenou společností PayPal je platba zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (dále jen: „PayPal“), pod jurisdikcí PayPal – Podmínky použití, které si můžete prohlédnout na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full nebo – pokud zákazník nemá PayPal účet – podléhají podmínky pro platby bez PayPal účtu si můžete prohlédnout na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full.
4.6. Pokud zvolíte způsob platby na účet prostřednictvím BillSAFE, je kupní cena splatná po dodání a vyfakturování zboží. V tomto případě musí být kupní cena zaplacena bez srážky do 14 (čtrnácti) dnů od obdržení faktury společnosti PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA, 22-24 Boulevard Royal, 2449 Luxembourg (dále jen „PayPal“ ) jako inkasa platební služba BillSAFE. Způsob platby za nákup vyžaduje úspěšnou kontrolu kreditu službou PayPal. Pokud bude zákazníkovi po ověření jeho bonity povoleno použití způsobu platby nákupem na účet, bude platba zpracována ve spolupráci se společností PayPal, na kterou poskytovatel postupuje svou platební pohledávku. V tomto případě může zákazník provádět platby na PayPal pouze s účinkem oddlužení. I když je zvolen způsob platby nákupu na účet prostřednictvím BillSAFE, poskytovatel zůstává odpovědný za obecné dotazy zákazníků, například ohledně zboží, dodacích lhůt, dopravy, vracení zboží, reklamací, prohlášení o zrušení a vracení zboží nebo dobropisů. V opačném případě platí všeobecné obchodní podmínky BillSAFE, ke kterým má zákazník přístup a které může potvrdit v rámci objednávkového procesu. Prodávající si vyhrazuje právo nabídnout způsob platby na účet pouze do určitého objemu objednávky a v případě překročení uvedeného objemu objednávky tento způsob platby odmítnout. V tomto případě prodejce uvede zákazníka ve svých platebních údajích v onlineShop uvést odpovídající platební omezení.

5. Dodací a dodací podmínky
5.1. Zboží bude doručeno na doručovací adresu uvedenou zákazníkem, nebude-li dohodnuto jinak.
5.2. U zboží, které je doručováno zasílatelem, se doručení obvykle uskutečňuje „zdarma“, tedy do veřejné ulice nejblíže doručovací adrese, za předpokladu, že informace o odeslání v onlineShop prodávajícího a není-li dohodnuto jinak. Pokud jsou delší terasová prkna zasílána spedicí, příjemce je vyloží.
5.3. Pokud přepravní společnost vrátí zaslané zboží prodávajícímu, protože doručení zákazníkovi nebylo možné, nese náklady za neúspěšné odeslání zákazník. To neplatí, uplatní-li zákazník své právo na odstoupení od smlouvy účinně, neodpovídá-li za okolnost, která vedla k nemožnosti dodání, nebo pokud mu bylo dočasně znemožněno přijmout nabízenou službu, ledaže by jej prodávající informoval, že služba byla poskytnuta. oznámil v přiměřeném časovém předstihu.
5.4. Jedná-li zákazník jako podnikatel, přechází nebezpečí nahodilé ztráty a náhodného zhoršení prodávaného zboží na zákazníka, jakmile prodávající odevzdá věc dopravci, dopravci nebo osobě či instituci jinak určené k přepravě. ven ze zásilky. Pokud zákazník vystupuje jako spotřebitel, přechází riziko náhodné ztráty a náhodného znehodnocení prodávaného zboží zpravidla až předáním zboží zákazníkovi nebo osobě oprávněné k jeho převzetí. Odchylně od toho přechází nebezpečí nahodilé ztráty a náhodného zhoršení prodávaného zboží, a to i v případě spotřebitelů, na zákazníka, jakmile prodávající předá věc dopravci, dopravci nebo osobě či instituci. jinak určeno k provedení zásilky, pokud zákazník pověří přepravcem zasílatele, zasílatele nebo jinou osobu či instituci určenou k provedení zásilky a prodávající tuto osobu nebo instituci předem neuvedl. zákazník.
5.5. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nesprávné nebo nesprávné dodávky. To platí pouze v případě, že nedodání není vinou prodávajícího a prodávající s náležitou péčí uzavřel s dodavatelem konkrétní krycí obchod. Prodávající vynaloží veškeré přiměřené úsilí k obstarání zboží. V případě nedostupnosti nebo jen částečné dostupnosti zboží bude zákazník neprodleně informován a protiplnění bude obratem vráceno.
5.6. V případě vlastního odběru prodávající nejprve informuje zákazníka emailem, že zboží, které si objednal, je připraveno k odběru. Po obdržení tohoto emailu si zákazník může po konzultaci s prodejcem zboží vyzvednout v sídle prodávajícího. V tomto případě nebudou účtovány žádné náklady na dopravu.
5.7. Vouchery jsou zákazníkovi zasílány e-mailem.

6. Eigentumsvorbehalt
6.1. Prodávající si ve vztahu ke spotřebiteli vyhrazuje vlastnictví k dodanému zboží až do úplného zaplacení dlužné kupní ceny.
6.2. Prodávající si vyhrazuje vlastnictví k dodanému zboží vůči podnikatelům až do úplného vyřízení všech nároků z již probíhajícího obchodního vztahu.
6.3. Pokud zákazník vystupuje jako podnikatel, je oprávněn v rámci běžné obchodní činnosti vyhrazené zboží dále prodávat. Zákazník postupuje veškeré z toho vyplývající pohledávky vůči třetím osobám předem prodávajícímu ve výši příslušné fakturované hodnoty (včetně daně z obratu). Toto přiřazení platí bez ohledu na to, zda bylo vyhrazené zboží dále prodáno bez zpracování nebo po něm. Zákazník zůstává oprávněn vymáhat pohledávky i po postoupení. Oprávnění prodávajícího vymáhat pohledávky sám zůstává nedotčeno. Prodejce však nebude vymáhat pohledávky, pokud zákazník plní své platební povinnosti vůči prodávajícímu, není v prodlení s platbami a nebyl podán návrh na zahájení insolvenčního řízení.

7. Odpovědnost za vady (záruka)
Pokud je zakoupená věc vadná, platí zákonná odpovědnost za vady. Bez ohledu na to platí následující:
7.1. Pro podnikatele
Pokud z nepodstatné vady nevznikají žádné nároky z vad, má volbu druhu doplňkového plnění prodávající. Je-li promlčecí lhůta pro vady u nového zboží jeden rok od přechodu nebezpečí, jsou práva a nároky z vad u použitého zboží obecně vyloučeny, promlčecí lhůta neběží znovu, je-li provedena náhradní dodávka v rámci odpovědnosti za vady.
7.2. Pro spotřebitele je promlčecí lhůta pro nároky z vad použitého zboží jeden rok od dodání zboží zákazníkovi s omezením dle následujícího odstavce.
7.3. Výše upravená omezení odpovědnosti a zkrácení promlčecí doby se nevztahují na věci, které nebyly pro stavbu užívány v souladu s jejich obvyklým užíváním a které způsobily její vadu, za škody vzniklé v důsledku újmy na životě, těle nebo zdraví způsobené úmyslné nebo nedbalostní porušení povinnosti prodávajícího nebo úmyslné či nedbalostní porušení povinnosti zákonným zástupcem nebo zástupcem prodávajícího za jinou škodu, která je založena na úmyslném nebo hrubě nedbalém porušení povinnosti prodávajícím nebo na úmyslné nebo hrubě nedbalé porušení povinnosti zákonným zástupcem nebo zmocněncem uživatele, jakož i v případě, že prodávající závadu podvodně zamlčel
7.4. Pro podnikatele navíc zůstávají nedotčeny zákonné promlčecí lhůty pro regresní právo podle § 478 německého občanského zákoníku (BGB).
7.5. Pokud zákazník vystupuje jako obchodník ve smyslu § 1 HGB, vztahuje se na něj obchodní povinnost prošetřit a nahlásit stížnosti v souladu s § 377 HGB. Pokud zákazník nesplní ohlašovací povinnosti tam upravené, zboží se považuje za schválené.
7.6. Pokud zákazník vystupuje jako spotřebitel, je vyzván, aby dodané zboží se zjevným poškozením při přepravě reklamoval u doručovatele a informoval o tom prodávajícího. Pokud toto zákazník nedodrží, nebude to mít vliv na jeho zákonné nebo smluvní nároky z vad.

8. odpovědnost
Prodávající odpovídá zákazníkovi za všechny smluvní, kvazi-smluvní a zákonné, včetně deliktních nároků na náhradu škody a náhradu nákladů následovně:
8.1. Prodávající je plně odpovědný z jakéhokoli právního důvodu v případě úmyslu nebo hrubé nedbalosti v případě úmyslného nebo nedbalostního poškození života, těla nebo zdraví
z důvodu příslibu záruky, není-li v tomto ohledu upraveno jinak z důvodu povinného ručení např. podle zákona o odpovědnosti za výrobek
8.2. Pokud prodávající z nedbalosti poruší podstatnou smluvní povinnost, je odpovědnost omezena na předvídatelnou škodu typickou pro smlouvu, pokud neexistuje neomezená odpovědnost podle předchozího odstavce. Podstatnými smluvními povinnostmi jsou povinnosti, které smlouva ukládá prodávajícímu podle svého obsahu k dosažení účelu smlouvy, jejichž plnění umožňuje především řádné plnění smlouvy a na jejichž plnění se může zákazník pravidelně spolehnout. .
8.3. Odpovědnost prodávajícího je mimochodem vyloučena.
8.4. Výše uvedené ručení platí i pro odpovědnost prodávajícího za jeho zástupce a právní zástupce.

9. Uplatnění propagačních poukazů
9.1. Poukazy, které prodávající vydává zdarma v rámci akcí s konkrétní dobou platnosti a které zákazník nemůže zakoupit (dále jen „akční poukazy“), lze uplatnit pouze online.Shop prodávajícího a lze je vyplatit pouze ve stanovené lhůtě.
9.2. Jednotlivé produkty mohou být z poukazové akce vyloučeny, pokud z obsahu akčního poukazu vyplývá odpovídající omezení.
9.3. Propagační poukazy lze uplatnit pouze před dokončením procesu objednávky. Dodatečné započtení není možné.
9.4. Na jednu objednávku lze uplatnit pouze jeden propagační poukaz.
9.5. Hodnota zboží musí být minimálně ve výši akčního poukazu. Případný zbývající kredit nebude prodejcem vrácen.
9.6. Pokud hodnota akčního poukazu nepostačuje k pokrytí objednávky, lze pro dorovnání rozdílu zvolit jeden z dalších způsobů platby nabízených prodávajícím.
9.7. Zůstatek propagačního poukazu nebude vyplacen v hotovosti ani nebude vyplácen úrok.
9.8. Kampaňový poukaz se nevrací, pokud zákazník vrátí zboží, které bylo zcela nebo zčásti zaplaceno akčním poukazem v rámci svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy.
9.9. Propagační poukaz je přenosný. Prodávající může s vyřazovacím účinkem předat příslušnému majiteli, který akční poukaz využil online.Shop vykoupeno prodávajícím. To neplatí, má-li prodávající vědomost nebo hrubou nedbalost o nedostatku oprávnění, nezpůsobilosti nebo nedostatku oprávnění zastupovat příslušného vlastníka.

10. Rozhodné právo
10.1. Na všechny právní vztahy mezi stranami se vztahuje právo Spolkové republiky Německo, s výjimkou zákonů o mezinárodní koupi movitých věcí. Pro spotřebitele se tato volba práva vztahuje pouze do té míry, do jaké není poskytnutá ochrana zrušena kogentními ustanoveními práva země, ve které má spotřebitel obvyklé bydliště.
10.2. Dále s ohledem na zákonné právo na odstoupení od smlouvy se tato volba práva nevztahuje na spotřebitele, kteří v době uzavření smlouvy nepatří do členského státu Evropské unie a jejichž jediné místo pobytu a adresa pro doručování jsou mimo Evropské unie v době uzavření smlouvy.

11. Místo jurisdikce
Pokud zákazník jedná jako obchodník, právnická osoba podle veřejného práva nebo zvláštní fond podle veřejného práva se sídlem na území Spolkové republiky Německo, je výhradním soudním místem pro všechny spory vyplývající z této smlouvy místo podnikání prodávajícího. Pokud se zákazník nachází mimo území Spolkové republiky Německo, je místo podnikání prodávajícího výlučným soudním místem pro všechny spory vyplývající z této smlouvy, pokud lze smlouvu nebo nároky ze smlouvy připsat odborné nebo obchodní činnosti zákazníka. Ve výše uvedených případech je však prodávající v každém případě oprávněn obrátit se na soud v místě podnikání zákazníka.

12. Informace o online řešení sporů
12.1. Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů na internetu pod následujícím odkazem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Tato platforma slouží jako kontaktní místo pro mimosoudní řešení sporů z online kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb, kterých se účastní spotřebitel.
12.2. Prodávající není povinen ani ochoten účastnit se řízení o řešení sporu před spotřebitelským rozhodčím senátem.

Kundeninformationen
Informace o identitě prodávajícího
BioMaderas Sro
Vedoucí partneři: Catherine Körting, Christian Körting, Philip Jaeger
Rathenower Straße 30
D-10559 Berlín

Telefon: +49 (0)30 22 45 58 93
Fax: + 49 32 121 30 33 42
E-mail: info @biomaderas.com
Obchodní rejstřík Obchodní rejstřík Berlin-Charlottenburg HRB 126186 B
DIČ: DE272236901
[Gzd_complaints]